1001 ایدهء فوق العاده برای تعلیم و تربیت کودکان با اختلالات طیف اُتیسم (کتاب الکترونیکی)

نویسنده: الن ناتبام و ورانیسکا زایسک

مترجمین: دکتر هایده حائری- مهندس اسماعیل گنجینه

قیمت فایل: 1500000 ریال

دسته بندی: روان شناسی عمومی

زبان: فارسی

حجم فایل: 2.87 مگا بایت

نوع فایل: Pdf

تعداد صفحات: 182

شابک: 04-61-5510-600-978

لطفا جهت خرید کتاب، مبلغ فوق را به آقای اسماعیل گنجینه در بانک کشاورزی و شماره حساب
۴۸۰۱-۶۰۰۰-۰۰۰۰-۰۰۱۰-۶۳۲۰-۴۲۳۳ واریز نموده و تصویر فیش پرداختی را به آدرس ایمیل موُسسه (ishmael_ganjineh@yahoo.com) ارسال فرمایید.

خلاصه کتاب1001 ایدهء فوق­العاده برای تعلیم و تربیت کودکان با اختلالات طیف اُتیسم :

کتاب های موجود ترجمه شده اکثرا تعریف انواع اُتیسم و علائم مربوطه را پوشش داده اند، این کتاب با پیشگفتاری از دکتر حسن عشایری استاد نوروسایکیاتریست   دانشگاه علوم پزشکی ایران  (که جایزه بهترین کتاب مربیان سال 2006 در امریکا را از آن خود کرد) بر نحوه مواجه با مشکلات رفتاری، آموزشی و تعلیم پس از تشخیص اختلال، تکیه کرده است. همچنین علاوه بر مباحث هماهنگی های حسی، استراتژی های رفتاری و ارتباطی با استفاده از ابزارهای ساده موجود در محیط زندگی کودک در غالب بازی های مختلف، جهت تعلیم کودکان این طیف اشاره شده است. موضوع های این کتاب و روش های درمانی پیشنهادی، نه تنها برای خانوده های این کودکان که برای درمانگرها نیز میتواند مفید واقع گردد. با توجه به فقر اطلاعات و افزایش این اختلال در جامعه کنونی ما و عدم آگاهی خانواده ها به نحوه برخورد با این مشکل، کتاب فوق میتواند منبع ذیقیمتی در راستای نحوه  مداخلات مورد نیاز برای آنان باشد.

در باره مؤلفین کتاب:

الن نتبوهم مؤلف، مشاور و مادر یک کودک مبتلا به اُتیسم، بنیانگذار و مدیر شرکت Third Variation Strategies LLC در شهر پورتلند در ایالت ارگن آمریکا (Portland, Oregon, USA)  می باشد. بعنوان یک مقاله نویس مجله Asperger’s Digest مقالات وی در مجلاتی از قبیل South Florida Parenting,   Children’s Voice, Exceptional Parent و مجلات دیگر چاپ گردیده است. علاوه بر اُتیسم، نوشته های وی در نشریات سراسر کشور منجملهThe Chicago Tribune, genealogical journals, baseball magazines  وfamily publications به چاپ رسیده است. ایشان فارغ التحصیل رشته گفتار درمانی از دانشگاه  South Oregon University هستند. ورانیکا زایسک از سال 1991 در حیطه اُتیسم مشغول به فعالیت میباشد. وی از تاریخ 1991- 1996 ریاست انجمن اُتیسم آمریکا (ASA) را بعهده داشت و سپس بعنوان قائم مقام امور اداری در شرکت انتشارات Future Horizon  مشغول به کار شد. در سال 1999 ایشان حین ادامه فعالیت در شرکت، به سمت مدیریت سردبیری اولین مجله اُتیسم کشور با نامAutism Asperger Digest  ارتقاء یافت. نامبرده همچنان بعنوان سردبیری مجلهDigest  به فعالیت خود ادامه میدهد ضمن آنکه مقالات و خدمات مشاوره ای را برای برای انجمن اُتیسم فراهم می سازد.

فرم خرید کتاب

  • مشخصات فردی

  • مشخصات کتاب

  • افزودن یک ردیف جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
موسسه گنجینه
ارسال پیام از واتس آپ